Olen siis 11 wee tytöntyllerö, Inkku. Oon blondi, mulla on siniset silmätkin:). Mulla on koira, Lili, 3 kissaa, Popi, Niki ja Elvis. Sit mulla on maailman ihanin hoitoponi, Liina (http://sukuposti.net/hevoset/1035254). Asun Suomessa, mut oon syntyny Tanskassa (Kööpenhaminassa. Köpis rulee!! <3<3 Mut kyll Helsinkikin). Kävin ennen myös GoSussa mut sit kyllästyin, kun ne GoSun vaatteet kuluu, vaikkei niit käyttäiskään. Stardoll on paljon parempi :)) Mut jos joku teist käy GoSuss ja haluu pyytää mua kaveriks, ni mun nimi siell on Candyqeen.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Uusia hiuksia supereille:

inkku__99Itse en pidä tästä.

inkku__99Tämä on ihan kiva.

inkku__99Tämäkin on nätti!

inkku__99Tää on kyllä hirvee. Sori nyt vaan!

inkku__99Vähän outo...

inkku__99Tää on kyll ihana! Tokaks lemppari! :))

inkku__99Oikee harakanpesä.

inkku__99Tää on ihanaa!!!! Lempparini <33

inkku__99Tää on aika hauska!xD

inkku__99Tää on outo. En tykkää...

-----------------------------------------------------------------------------

Jos haluut ton pannan, mikä mulla on niin tee näin:

1.Mee johonkin näistä:
2.Laita laatikkoon tää linkki: http://www.stardoll.com/pl/contest/view.php?id=861 ja paina entterii.
3.Kirjaudu sisään ja vaihda aiemman linkin tilalle tämä linkki: http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=861

4.Valmis! Hiuspanta odottaa sinua kauneussalongissasi. {#emotions_dlg.laughing}

-----------------------------------------------------------------------------

Minusta oli hyvä, kun Stardoll teki uudistuksen starbazaarin kanssa. Nykyään myös ei-superit voivat ostaa starbazaarilta, kunhan heillä on vahvistettu sähköposti ja 500 starpointsia.

-----------------------------------------------------------------------------

Joulukalenterin osalta olen tyytymätön. Eikös joulu ole antamisen aikaa? Siitä huolimatta yli  puolet kalenterin tavaroista ovat maksullisia. {#emotions_dlg.frown} Ja vajaat puolet tavaroista ovat vain supereille. Miksi koko lokakuun ajan sai ilmaisia tavaroita, mutta ei sitten jouluna? Se harmittaa minua, sillä lokakuussa ei edes ollut mitään juhlaa tai muuta.

-----------------------------------------------------------------------------

Olin joku aika sitten ompussa shoppailee. Ostin vähän tavaraa. Ostin semmosen ihunan i <3 me-kaulakorun JC-stä (2,45 €), mintunvihreen hiuspannan Seppälästä (0,80 €), sinivalkoraidallisen hiuspannan Seppälästä (0,50 €), kullanvärisen paljetti meikkipussin (jota käytän penaalina) Seppälästä (4,95 €), sinisen Detroit & Friends paidan Lindexistä (joku 8 €), raidallisen paidan Lindexistä (joku 3 €) ja sitten ostin Stabilot Suomalaisesta kirjakaupasta (10,45 €). Aika paljon siis ostin. Hehhee... 

 <----Niin söpö